När ditt företagsnamn är vida känt över hela världen och kan ses överallt, på allt från parasollerna över borden på det lilla landsbygdscaféet till den klassiska neonskylten vid Slussen i Stockholm, är det viktigt att lyssna på vad folk behöver och vill ha av dig. Och samtidigt som människors smak och livsstilar förändras från dag till dag, från generation till generation så måste vi förändras tillsammans med dem.

Och det gör vi.

Vi på The Coca-Cola Company utvecklas hela tiden för att ge människor runt om i världen mer av de drycker som de vill ha. Och, som den största dryckesproducenten i världen väljer vi att göra mer, inte bara säga mer, när det kommer till den globala kampen mot övervikt och fetma.

Till att börja med omvärderar vi många av våra drycker och förpackningsstorlekar runt om i världen för att minska mängden kalorier och socker. Vi gör det eftersom vi är av meningen att, fastän socker är ok med måtta, så är det ingen som mår bra av för mycket.

Vi gör våra lågkalori- och kalorifria drycker ännu mer synliga och lättillgängliga, så att du kan hitta dem på fler ställen när du vill ha dem. Vi erbjuder också många andra drycker som ekologiskt te, kokosvatten, ready-to-go kaffe och juicer till fler människor på fler ställen.

Samtidigt, tar vi fram mindre, mer praktiska förpackningar vilket gör det lättare för dig att hantera din sockerkonsumtion och njuta av våra drycker i önskad storlek.

Vi sätter tydlig information, som är enkel att se, på framsidan av våra förpackningar om kaloriinnehåll så att du kan fatta välgrundade beslut om vad du väljer att dricka.

Och slutligen, vi ser till att följa vår policy om att inte rikta reklam till barn under 12 års ålder var som helst i världen.

Vi lyssnar noga och ser till att du är i centrum av vår affärsstrategi så att vi kan fortsätta att ge dig de drycker som du känner till och älskar.

Det är vår väg framåt.